Produkt został dodany do koszyka powodzeniem
ilość
Nie 0 [/ 1] produktów w Twoim koszyku. Jest 1 produkt w koszyku.
całkowity
kontynuuj zakupy

WARUNKI SPRZEDAŻY

ARTYKUŁ I - Zakres

W sklepie internetowym „Cultureindoor.com” została przeprowadzona i jest zarządzana przez firmę CIS
Niniejsze Warunki stosuje się, bez ograniczeń i zastrzeżeń do wszystkich transakcji sprzedaży dokonanych przez Spółkę CIS z nieprofesjonalnych, którzy chcą nabyć produkty oferowane do sprzedaży przez Sprzedającego na swojej stronie internetowej Cultureindoor.com ,
Warunki te mają zastosowanie z wyłączeniem wszystkich innych warunków, w tym te mające zastosowanie do sprzedaży w sklepach lub za pośrednictwem innych kanałów dystrybucji i marketingu.
Te warunki sprzedaży są dostępne w każdej chwili na tej stronie, a pierwszeństwo, jeśli w ogóle, w każdej innej wersji lub innego dokumentu sprzeczne.
O ile nie postanowiono inaczej, dane zapisane przez CIS Spółki stanowią dowód wszystkich transakcji.
Zgodnie z art L.111-1 Kodeksu Konsumentów, treść „Cultureindoor.com” pozwala, przed zakończeniem zamówienia, klient znać podstawowe cechy wybranych produktów.

Oferty produktów są w akcje. Informacje na temat dostępności produktów są w momencie składania zamówienia.
Zmiany tych Ogólnych Warunków są wiążące dla użytkowników serwisu od ich on-line i nie może mieć zastosowania do transakcji zawartych wcześniej.

Zatwierdzenie zamówienia przez kupującego jest akceptacja niniejszego Regulaminu.


Artykuł 2 - Prawo do odstąpienia od umowy

Kupujący ma, zgodnie z artykułem L 121-21 Kodeksu Konsumentów, w terminie 14 dni roboczych od dostarczenia produktów do poinformowania firmę CIS o zamiarze wykonywania swojego prawa odstąpienia od umowy. Nabywca musi następnie zwrócić je do Sprzedającego na koniec wymiany lub zwrotu, pod warunkiem, że produkty są zwracane w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie w ciągu 14 dni od przekazania decyzji o cofnięciu , Uszkodzone elementy, zabrudzone lub niekompletny nie podlega zwrotowi ani wymianie. Koszty powrotne są wyłączną odpowiedzialność Kupującego. Zwrot produktów musi towarzyszyć faktury. Wymiana (w zależności od dostępności) lub zwrot nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Sprzedającego, artykuły zwrócone przez Kupującego. Zwrot zostanie wykonane zgodnie z oryginalną formą płatności za pomocą karty kredytowej, PayPal lub przelewem bankowym.

Każdy wniosek CIS firmy mogą być wykonane:
- poczta sav@cultureindoor.com.
- przez telefon w 0164212000 od poniedziałku do piątku od 10:00 do 12:30 oraz od 14:30 do 17:00.

Każdy produkt do wymiany lub zwrotu musi być zwrócony w całości (w tym podręczników i akcesoriów) oraz w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie, w Colissimo z ubezpieczenia pokrywającego wartość rynkową produktów zwracanych na następujący adres: CIS - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry.

Artykuł 3 - steruje walidacji

To klient, aby wybrać produkty, które chcesz zamówić serwisu.

Każde zamówienie podpisane przez klienta „podwójnego kliknięcia” stanowi nieodwołalną akceptację które mogą być kwestionowane tylko w przypadkach przewidzianych w niniejszych ogólnych warunkach jak prawo do odstąpienia od umowy i magazynie.

Zgodnie z ustawą z dnia 13 marca 2000 o podpisie elektronicznym, od chwili, gdy klient oszczędza kolejność lub „podwójne kliknięcie” na dowolnej kolejności zakupu, zamówienie klienta jest za przyjęte świadomie i nieodwołalne, zarówno ceny, ilości i wielkości.

Przyjęcie zamówienia podlega płatności i otrzymania go w całości.

W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Klienta po jej akceptacji przez operatora, za 14 dni wynikająca z prawa odstąpienia od umowy z jakiegokolwiek powodu innego niż siły wyższej, o kwotę równą 10% sumy rachunku dostawcy zostaną objęte tytułem zadośćuczynienia, odszkodowania za poniesioną szkodę, jak również.

Artykuł 4 - Cena

Produkty dostarczane są do stawek obowiązujących na miejscu, podczas nagrywania zamówienia przez Sprzedającego. Ceny są w euro i podatkowe (w tym VAT).
Ceny te są twarde i nie podlega rewizji w okresie ich ważności, jak podano na stronie internetowej Sprzedającego. Oni nie obejmują przetwarzanie opłaty, wysyłka, transport i dostawy, które są dodatkową opłatą.
Elektroniczna faktura została wystawiona przez Sprzedawcę i wysyłane do klienta na adres e-mail aby go zwolnić sprzedawcę.

CIS zastrzega sobie prawo do anulowania wszystkich zamówień na którym ceny byłyby niewłaściwe w wyniku błędu komputera, włamań, błędu wprowadzania danych lub innej złośliwości wewnętrznego lub zewnętrznego dla społeczeństwa. CIS będzie wymagane, aby zapobiec klienta do anulowania zamówienia i dokonać odpowiedniego zwrotu. Jeśli znajdziesz błąd, dziękujemy za skontaktowanie się z nami poprzez e-mail na contact@cultureindoor.com.

(**) cena za litr i kilogram są cenami cena promocyjna.

Artykuł 5 - Płatność

Cena jest płatna w całości w dniu złożenia zamówienia przez Kupującego.
Aby ustawić kolejność, CIS oferuje nabywcy różnych płatności, którego celem w zamówieniu, a mianowicie: kartę kredytową z bezpiecznej płatności i 3x pieniężnych (50% w momencie złożenia zamówienia / 25% 30 dni / 25% 60 dni) paypal, paypal wyrazić, przekaz pieniężny, przelew bankowy.

Płatności kartą kredytową są obciążane w momencie złożenia zamówienia.

Każde zamówienie zapłacił czekiem lub przekazem pieniężnym będą rozpatrywane po otrzymaniu płatności. Okresy dostępności jak wysyłce są przeliczane od daty otrzymania płatności.

Firma CIS zastrzega sobie prawo do wstrzymania zarządzanie zamówieniami i dostawę w przypadku odmowy udzielenia zezwolenia, płatności kartą kredytową przez certyfikowanych instytucji finansowej, odmowa autoryzacji płatności czekiem z sprawdzić zagwarantować prywatną firmę wybraną przez CIS lub w przypadku braku płatności.
CIS Spółka specjalnie zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub dostarczenia zamówienia od klienta, który nie został w pełni opłacone lub poprzedniego zlecenia lub z którego spór płatność jest aktualnie administracja.
CIS nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek malwersacje lub nieuprawnionego użycia jakichkolwiek środków płatniczych, które nie zostały wykryte przez procedury weryfikacyjnej.
CIS zachowuje pełne prawo własności sprzedanych towarów aż do pełnego przyjęcia wszystkich kwot należnych przez klienta pod jego kontrolą, w tym opłat i podatków.
Przeniesienie własności nieruchomości zakupione w CIS przez klienta osobie trzeciej, nie będą wspierane przez CIS Spółki
Tylko oryginalne nabywca nieruchomości może żądać dostępu do tych przepisów pod względem sprzedaży.

Artykuł 6 - chwilowa i lojalność zniżka

Od pierwszego zakupu i dla dowolnej kolejności przekraczającej następujące progi, klient otrzyma natychmiastowy rabat:
- 5% rabatu od 149 € zakupu
- 7,5% rabatu od € 349 zakup
- 10% zniżki od € 750 zakup
- zmniejszenie o 15% od 1500 € zakupu
- 20% zniżki od € 3000 zakup
Klient skorzysta plus rabat lojalnościowy. Razem zamówień (bez kosztów transportu) kumulują się, a klient będzie korzystać z upustu odpowiadającej łożyska gdy przekraczane.
Klient utraci zniżkę, jeśli nie przechodzą kontroli przez okres jednego roku.

Niektóre produkty są wyłączone z bezpośrednim wykupu i lojalnościowym zniżki. Produkty te są oznakowane „nieuwzględnione w zniżki.” Kompletny system poddania może być zawieszona w dowolnym momencie (w tym możliwość promocyjnego na całego katalogu, okres soldes..etc)

Sprzedaż Produkty Flash są wyłączone z bezpośrednim i wierność systemu rabatowego.

Artykuł 7 -Shipping / Dostawa

Czas przesyłki zależy od rodzaju płatności wybranej przez klienta, przygotowanie zamówień interwencyjnym i zarabiają po otrzymaniu płatności.
Produkty zakupione przez Kupującego zostanie wysłany w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych na adres podany przez Kupującego w zamówieniu na stronie internetowej, w zależności od dostępności.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu, a zwłaszcza z powodu naszych dostawców, kupujący zostanie poinformowany najwcześniej i będzie miał możliwość anulowania zamówienia. Kupujący będzie miał możliwość złożenia wniosku albo zwrot pieniędzy, jeśli w ogóle, płatne w ciągu 15 dni, najpóźniej ich zapłaty lub zamianę cech produktów oraz ekwiwalentu cen, jeżeli jest w stanie CIS zapewnić.
W przypadku braku możliwości wymiany, CIS zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia klienta i zwrot wpłaconych kwot.
Informacje na temat dostępności produktów są przekazywane przez naszych dostawców, niedostępność produktu nie angażuje odpowiedzialność CIS lub prawa do odszkodowania dla klienta.
Z wyjątkiem przypadków szczególnych lub niedostępność jednego lub więcej produktów, produkty zamówione zostaną dostarczone na raz.
Dostawy są realizowane przez niezależnego przewoźnika.
- we Francji, Korsyki i Monako: dostarczania przez 24 godziny na dobę chronopost zleceniami o łącznej wadze poniżej 50 kg, dostarczenie 2 do 3 dni na nośniku do góry od 50kg
- Dla International: dostawa 5 do 7 dni roboczych od chronopost lub Coliposte
- Dla Overseas: Dostawa 4-8 dni robocze od Coliposte
Dostarczanie przesyłek ciężkich i nieporęcznych będzie wysyłał operatorem obiektu.
Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby dostarczać produkty zamówione przez Kupującego w terminie określonym powyżej. Jednakże, jeśli zamówiony towar nie został dostarczony w terminie określonym w umowie, sprzedaż może być anulowane na pisemne żądanie Zamawiającego. Wypłacane przez Kupującego kwoty zostaną zwrócone niezwłocznie, z wykluczeniem jakiegokolwiek odszkodowania lub odliczenia, zgodnie z artykułem L111-1 kodeksu Konsumentów.

Jeżeli specjalny wniosek kupującego dotyczącej wymagań Pakowanie i transport zamówionych produktów, należycie zaakceptowane na piśmie przez Sprzedającego, związane z tym koszty będą dodatkowe specyficzne rozliczeniowy na oszacowanie wcześniej zaakceptowane na piśmie przez Kupującego.

Produkty są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
Klient musi zweryfikować informacje kompletności i zgodności dostarczonego do CIS Te ostatnie nie mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy wprowadzania danych i konsekwencji w zakresie opóźnień lub misdelivery. W tym kontekście wszystkie koszty poniesione na zwrot zamówienia zostanie w całości ponoszone przez klienta.
CIS nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za opóźnienia dostawy z powodu błędnych adresów, numerów telefonów dostarczone przez nabywcę lub siły wyższej.
Klient powinien sprawdzić stan opakowania i zawartości towaru w momencie dostawy. Wszelkie nieprawidłowości dotyczące przesyłki (uszkodzenie, brakujący produkt w porównaniu do porządku dostawy, uszkodzone opakowania, złamane produkt ...) musi być wskazana na otrzymaniu kwitu podróży jako „znaczący i kompletnych odręczny rezerwy”, wraz z podpisem klient, i to w obecności deliveryman. W przypadku wysyłki pocztą, gdy paczka dotrze uszkodzona lub otwarta istotne jest, że klient ustalenia przez czynnik lub poczta to zależy „sprawozdania szkoda” (raport 170), tak aby CIS może otworzyć postępowanie wyjaśniające i kompensacji.
Klient musi potwierdzić ten problem wysyłając przewoźnika w ciągu dwóch (2) dni roboczych od daty dostarczenia pocztą za potwierdzeniem odbioru stwierdzającego takich roszczeń.
Klient będzie jednocześnie ostrzec CIS przesyłając kopię niniejszego pisma (z oryginału „protokołu szkody”, jeśli dotyczy) do: CIS 32 Rue de la Regalle Courtry 77181 lub pocztą elektroniczną w ciągu sav@cultureindoor.com dwóch dni roboczych. Po tym czasie, a niezastosowanie się do tych formalności, żadne roszczenie może być ważnie przyjęty przez Sprzedającego.

W zależności od miejsca dostawy oraz ilości zamówienia klient będzie mógł korzystać z bezpłatnego dostarczania (szczegół tutaj: http://www.cultureindoor.com/content/12-livraison-gratuite). Niektóre produkty mogą korzystać z bezpłatnego dostarczania z powodu ich wagi. Płaska opłata za jednostkę jest następnie pobierana do klienta w momencie składania zamówienia (informacja ta jest wskazana w dół desciption produktów).


Artykuł 8 błędy Dostawa - produkty niezgodnych - Product Data powrotu

Klient musi wnieść do firmy CIS później w 48 h po porodzie, wszelkie roszczenia błędu dostawy i / lub niezgodności towarów w naturze lub w jakości w porównaniu do wpisów na formularzu zamówienia. Wszelkie roszczenia dokonane po tym terminie zostaną odrzucone bez regresu.
Wszelkie roszczenia do społeczeństwa CIS mogą być wykonane:
- pocztą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy
- przez telefon w 0164212000 od poniedziałku do piątku od 10:00 do 12:30 oraz od 14:30 do 17:00.
Wszelkie roszczenia nie wykonane w przepisach określonych powyżej terminach nie mogą być brane pod uwagę i zwolnić firmę z całej WNP klienta od odpowiedzialności.

Przypomina się, że korzyści dla klientów z gwarancji prawnej na wady ukryte (Art 1641 do 1649 Kodeksu cywilnego) oraz prawnej gwarancji zgodności (sztuka L211-1 i następnych Kodeksu Konsumentów). Kupujący może działać w ciągu 2 lat od daty dostawy produktu do działania. Kupujący mogą wybierać pomiędzy naprawy lub wymiany w ramach gwarancji zgodności. Przy wdrażaniu gwarancję na wady ukryte kupujący mogą wybierać pomiędzy rozdzielczością sprzedaży lub obniżenia ceny sprzedaży zgodnie z art 1644 kc.


Każdy produkt do wymiany lub zwrotu musi być zwrócony w ciągu 14 dni od otrzymania umowy powrotnej z firmą CIS w całości (w tym podręczników i akcesoriów) oraz w oryginalnym opakowaniu, w stanie idealnym, Colissimo zaleca z ubezpieczenia pokrywającego wartość rynkową produktów powrócił na następujący adres: CIS - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry. Wszystkie powroty muszą być zgłoszone przed Obsługi Klienta firmy CIS Dobrej drukowanej zamian powinien być przeciągnięty do wnętrza opakowania.
Zaawansowane wysyłki przez klienta zostaną zwrócone przez firmę CIS (na wspieraniu i w kosztach wysyłającego Colissimo zalecane), chyba że byłoby to udowodnić, że dany produkt nie odpowiada oryginalne oświadczenie złożone przez klienta w prawa powrotu.
Niezastosowanie się do powyższej procedury nie roszczenia o niezgodności lub wady dostarczonych towarów będą akceptowane.

Wymiana (w zależności od dostępności) lub zwrot nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Sprzedającego, artykuły zwrócone przez Kupującego. Zwrot zostanie wykonane zgodnie z oryginalną formą płatności za pomocą karty kredytowej, PayPal lub przelewem bankowym.

We wszystkich innych przypadkach, produkt powróci wyłącznie do klienta.

Artykuł 9 - Przeniesienie własności - Przeniesienie ryzyka


Przeniesienie prawa własności do produktów Sprzedającego na rzecz Kupującego nastąpi dopiero po pełnej zapłaty przez tę ostatnią, i to niezależnie od terminu dostawy produktów.

Artykuł 10 - Odpowiedzialność Sprzedawca - Gwarancja

Produkty dostarczane przez Sprzedającego udzielone zgodnie z przepisami prawa,
- gwarancji prawnej zgodności,
- gwarancji prawnej na wady ukryte z wadliwego materiału, konstrukcji lub produkcji wpływających dostarczonych produktów i uczynienie ich nieprzydatność do stosowania,
- gwarancja producenta, w zależności od marki i produktu.
Gwarancja jest wykluczona w przypadku nadużycia, zaniedbania lub braku konserwacji ze strony Kupującego, jak w przypadku normalnego zużycia, wypadku lub siły wyższej i gwarancji Sprzedającego jest ograniczona do wymiany lub spłata wyrobów niezgodnych lub przypisane imadła.
W celu dochodzenia swoich praw, Zamawiający, pod rygorem przepadku wszelkich działań z nią związanych, należy powiadomić sprzedawcę na piśmie istnienia wad w terminie maksymalnie 8 dni od ich wykrycia.
Sprzedawca będzie wymienić lub naprawić wadliwe produkty lub części objęte gwarancją osądzony.
Produkty sprzedawane na stronie internetowej są zgodne z przepisami obowiązującymi we Francji. Odpowiedzialność sprzedawcy nie mogą zostać poniesione w przypadku niezgodności z przepisami prawa kraju, w którym produkty są dostarczane, to Kupujący zweryfikować.
Kupujący jest odpowiedzialny za wybór produktów, ich przechowywania i użytkowania.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności lub nie dla ewentualnych dalszych opóźnień lub niepowodzenia w wystąpieniu siły wyższej zwykle uznanej przez francuskiego prawa.
Sprzęt elektryczny dostarcza zestaw musi być podłączony przez wykwalifikowanego elektryka. Odpowiedzialność za CIS w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie niniejszych warunków instalacji.

Jako niezbędny warunek sprzedaży, należy przypomnieć, że Kupujący jest odpowiedzialny obejmują zastosowanie produktów sprzedającego, ich przydatności do ich wykorzystania oraz ich przeznaczenia. Nabywca zabrania stosowania produktów Sprzedawcy co byłoby sprzeczne z porządkiem publicznym, wymogami Kodeksu Zdrowia Publicznego, a bardziej ogólnie do przepisów ustawowych lub wykonawczych mających zastosowanie na mocy prawa francuskiego i europejskiego.


Artykuł 11: Nie częściowy walidacji

Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych warunkach są uznane za nieważne lub uznane za takie zgodnie z prawem, rozporządzenia lub po ostateczną decyzję właściwego sądu, pozostałe postanowienia pozostają w pełnej mocy i zakres.

Artykuł 12 - przetwarzanie danych i wolności

Zgodnie z ustawą 78-17 z 6 stycznia 1978 roku przypomniał, że dane osobowe od Kupującego jest wymagane do realizacji zamówienia i przygotowania faktur, na przykład.
Leczenie informacji za pośrednictwem strony Sprzedającego został wykonany przedmiot zgłoszenia do CNIL.
Nabywca ma, zgodnie z krajowymi i europejskimi przepisami stałe prawo dostępu, zmiany, sprostowania i sprzeciwu w odniesieniu do informacji o nim.

Artykuł 13 - Własność intelektualna

Zawartość serwisu jest własnością Sprzedającego i jego partnerów i jest chroniony przez francuskich i międzynarodowych przepisów dotyczących praw własności intelektualnej.
Całkowite lub częściowe powielanie tych treści jest surowo zabronione i może stanowić naruszenie praw autorskich.
Ponadto CIS pozostaje właścicielem wszystkich praw własności intelektualnej na badaniach, rysunki, modele, prototypy itp wykonanych (nawet na życzenie klienta) z tytułu świadczenia usług na rzecz Klienta. W związku z tym klient zakazuje reprodukcji lub wykorzystania badań, rysunków, modeli i prototypów, etc., bez wyraźnej uprzedniej pisemnej zgody CIS, że może to uzależnione od wynagrodzenia.

Artykuł 14 - Prawo właściwe - Język

Przez wyraźnej zgody pomiędzy stronami, umowa jest regulowana i podlega prawu francuskiemu.
Jest napisany w języku francuskim. Jeśli to przekłada się na jednym lub kilku językach, tylko tekst francuski będzie rozstrzygający w przypadku sporu.

Artykuł 15 - Spory

Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy mogłoby spowodować dotycząca jej ważność, interpretacja, wykonanie, rozwiązania, ich konsekwencje i ich konsekwencje będą składane do właściwych sądów w normalnych warunkach prawnych.
W przypadku sporu z profesjonalistami i / lub handlowców, właściwy sąd gospodarczy będzie, że na miejscu w siedzibie firmy CIS

Artykuł 16 - Przyjęcie Kupującego

Fakt, że dana osoba (fizyczna lub prawna) nakazanie stronie internetowej Sprzedającego oznacza akceptację i pełną akceptację tych warunków sprzedaży, wyraźnie uznane przez Zamawiającego, który nadaje się w szczególności do każdy dokument sprzeczne, co byłoby niewykonalne wobec Sprzedającego.


Twoja rejestracja powiodła się Your email is already registered
or this is not an email address
Accept

W celu zaoferowania Państwu usługi i oferty dopasowane do Twoich zainteresowań, Culture Indoor wykorzystuje cookies. Poprzez kontynuowanie przeglądania witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Aby uzyskać więcej informacji na temat określonych plików cookie, kliknij tutaj .